Saturday, January 26, 2013

baca, selawat, enter.


berjela aku tulis tentang satu topik ini tadi.
panjang. meleret2.
jujur dari hati.

kemudian aku baca semula.
selawat tiga kali.
kemudian entah macammana, safari yakni firefox aku padam sendiri.
hilang.

selalu macam ini.


kemudian aku senyum.

terima kasih, aku bilang dalam hati.



mungkin tuhan tak izin apa yang hendak aku sampaikan tadi.

:)



aslihli sya'li kullaha--

walaa takiluni ila nafsi--

turfata 'ainin


tolongi aku dalam apa yang aku kerjakan setiapnya--

dan janganlah ditinggalkan aku ini bersendirian dengan cuma diriku--

walau dalam sekelip mata cuma.



mungkin--

cuma mungkin--

apa yang hendak aku sampaikan tadi--

belum layak dihadam akal2 manusia di luar sana.



satu hari nanti, insyaAllah.

satu hari yang aku sendiri tak tau bila--

akan kita bincang sama2:


kenapa--

aku tidak membenci poligami.

No comments: