Sunday, December 28, 2008

ran-tai 2008

adam, kakak, abang
(kredit: fadkandid)

ira, fatin, kakak


suami, isteri


ran-tai 2008
teman2 seni bebas datang dan pergi.
ramai yang sudah mula dijulang.
ramai yang sudah sedikit dikenal orang .
ramai yang sudah gelincir hadang.
ramai yang sudah hendak berhenti.
ramai yang sudah faham politik seni.
ramai yang sudah reti memilih prioriti.

yang penting,
ramai.

dan ramai itu manusia.

terima kasih pada yang sudi mengorban masa utk bertemu saya.
semata2.

terutama rombongan nuridrin sekeluarga dan cinta hatinya.
pada nadiyah yang jauh datangnya.
untuk cik kak ehem2 yang sedang sarat antara cinta dan keluarga.
dan mereka2 yang tampil berjabat jemari dengan saya.
juga yang tidak, kerana segan hendak bersahaja.

selamat bersahabat.
insyaAllah, selagi terdaya.

17 comments:

Amira said...

huhu
x dpt join rantai aritu akibat drpd final exam melanda.. huhuh

mirot. said...

sis ini di rantai last week or tiang event smalam..
sis smpai malam eh?
waaaargggghh..

annessa said...

kak fynn rock !!!

H. said...

this is second time saya pergi an event and STILL tak sempat nak tgk kakfynn on stage.

insyaAllah,next time:)

Farah Rosni said...

terima kasih juga untuk hari itu. :)

PeNaBuRuK said...

mlm tuh kak fynn mmg besh giler!
;p

Ayyman Rahim said...

Sumpa frust tak dapat pi Rantai ni, lupa bila Rantai ni, esoknya teman - teman tanya, Kau pergi Rantai tak? Ayo

zzzzz said...

l a w a n y e r i n d u o k d a h b a b a i

ochs widdle said...

sy sgt terharu kerana kamu masih kuat ingatan pada saya yang secebis ini..=))

iYda Juhar said...

haihh.

rantai 2008??
daku agak terkilan kerna tak dapat hadirkan diri.ini disebabkan aku diserang demem yang terok lagi melampau.

uhukkkk.sedih hati ku ini. :(

[siti] said...

mencik la rantai ni.

2 kal dah.. saye pegi kamu takde, saye balik baru kamu tibe.

haih.

tanchap nnt, InsyaAllah.. moga berjodoh.

Amak said...

Fynn aku tak baca pun entry ni. Tapi aku renung je gambar2 kau lama2.

adorable seperti dulu.
Aku ikhlas ni.

princessGarnet said...

saya suka gaya kamu
saya suka tulisan kamu
saya suka honesty kamu
=)

salam kenal 2009

Anonymous said...

hurm...one day i will attend one of this event...

insya-Allah...wink2

jiwa kacau said...

- salam maal hijrah -

puan fynn....tq ssgt sbb kenal gak ko kt haku.....

jgn lupa gtaw ble ko ada event lg...btw mlm tuh ko mmg besh!!!

nuridrin said...

*sembunyi belakang*
terima kasih banyak.
sudah rindu sama gelagat kakak.

Anonymous said...

fynn...yah yah kate xdtg ye
bohong!deeemmm
kang kne marah ngn rhea lagi

-fadza rafidelic